کالای مسافرتی آرش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

کالای مسافرتی آرش متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کالای مسافرتی آرش ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کالای مسافرتی آرش ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط کالای مسافرتی آرش جزئی از دارای های معنوی ما محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کالای مسافرتی آرش است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ میدارد.

علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط کالای مسافرتی آرش و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار کالای مسافرتی آرش است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت کالای مسافرتی آرش و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای کالای مسافرتی آرش آفتاب محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات کالای مسافرتی آرش ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.

سپاس از زمانی که برای خواندن این متن گذاشته اید.